Zostań fanem!

Pomimo faktu, że jestem technologicznym półanalfabetą, postanowiłem podjąć wyzwanie i zrobić to, co wszyscy wokół wydaje się już zrobili: zacząć promować się na fejsbuku. Bo twitter mi nie starcza (a poza tym, let’s face it, ja z twittera korzystam tak często, jak Palikot z rad speców od pijaru – prawie w ogóle). Więc – co pewnie już zauważyliście – w kolumnie po prawej stronie pojawiła się nowa ikonka. Należy kliknąć, a potem na fejsbuku kliknąć jeszcze raz, że się lubi – bo mam nadzieję, że się lubi.

Ponadto, jeśli portale społecznościowe nie są Waszą ulubioną formą komunikacji, co wiem, że się zdarza (orly?), dodałem opcję subskrybowania bloga przez e-mail. Bo jak już iść, to na całość (żartuję oczywiście; w wp.com jest to dziecinnie proste, tak że nawet ja dałem radę).

Więc zapraszam do korzystania z tych form samopomocy sąsiedzkiej i do czytania :)

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to RedditAdd to BlinklistAdd to TwitterAdd to TechnoratiAdd to Yahoo BuzzAdd to Newsvine

6 Comments

      1. Tak jak w poście – w kolumnie po prawej stronie kliknij na ikonkę z logo fejsbuka. Powinna Ci się otworzyć strona bloga na fejsbuku. Gdzieś na górze tej strony, najpewniej gdzieś na prawo od logo bloga powinien być mały znaczek zatytułowany ‚Like!’. Klik klik i po sprawie ;)

        Lubię

    1. Ja RSS regularnie tylko do śledzenia publikacji używam. A z moich obserwacji – większość ludzi rzeczywiście nie śledzi w ten sposób blogów czy stron. Co więcej – większość ludzi niczego nie śledzi regularnie, albo śledzi najwyżej pudelka i zczuba…

      Lubię

Skomentuj

