Bum cyk cyk, czyli o pierdołach

Dzisiaj tylko kilka tzw. housekeeping issues.

Ostatnio nieco mniej pisałem w związku z ogromnym nawałem pracy. Nasze centrum szkolenia doktorantów obchodzi w tym roku dziesiąte urodziny i w związku z tym wczoraj odbyła się impreza kulminacyjna wszystkich uroczystości – pokaz technologii rozwijanych w centrum, połączony z uczelnianą wersją programu Dragon’s Den (kto widział na BBC, ten wie, o co chodzi, a dodam, że była to poważna impreza z Przewodniczącymi trzech największych w UK Rad Naukowych – odpowiedników naszego KBNu – którzy zwycięzcom przyznali £30,000, a więc kwotę niemałą), a także z oficjalnym przemianowaniem centrum na Instytut Chemii Biologicznej.

Także się teraz ważny poczułem, bo pracuję w INSTYTUCIE. Łał.

Niemniej, w związku z tym pokazem technologii przez ostatnie kilka tygodni wypruwałem sobie żyły i stąd mniejsza moja aktywność pisarska.

No i chciałem uprzedzić – przez najbliższe dwa tygodnie będzie jeszcze mniejsza, żeby nie powiedzieć że żadna, bo jadę na dwa tygodnie zasłużonych wakacji, hasać po Alpach… Ale wpadło mi na dniach w ręce kilka bardzo ciekawych prac, więc obiecuję, że jak tylko wrócę, to biorę się z powrotem do roboty ;)

Tymczasem zapraszam jak zwykle do czytania starszych wpisów – nauka nie starzeje się tak szybko, i jeśli pisałem o czymś w zeszłe lato, to i tak jest niezła szansa, że to jest wciąż superaktualna nowinka.

Gdybyście chcieli zaś komentować – a nie robiliście tego jeszcze na tym blogu – z góry przepraszam. Komentowanie jest połowicznie moderowane, tzn. każdy pierwszy komentarz użytkownika musi być przeze mnie zatwierdzony. Co też uczynię, jeśli się jakieś komentarze pojawią, jak tylko wrócę, ale może to chwilę potrwać…

3 Comments

Skomentuj

