Zapowiedź tygodnia pełnego newsów

Jak zauważyliście zapewne, trochę się po wakacjach rozleniwiłem (w pracy też mi to mówią). Nie jest to jednak stan permanentny – po prostu jestem w trakcie przepisywania mojego podróżnego logu. Jak się z tym ostatecznie uporam (ale zajmie mi to trochę, bo w trakcie trzytygodniowego treku więcej pisałem niż chodziłem), to wrócę do regularnych wpisów na nicprostszego.

Niemniej już dzisiaj zapowiadam, że w przyszłym tygodniu powinny się pojawić przynajmniej trzy notki. Z racji wielkiego naukowego święta, jakim jest przyznanie nagród Nobla. W poniedziałek bowiem poznamy tegorocznych laureatów w dziedzinie fizjologii i medycyny, we wtorek – w dziedzinie fizyki, a we środę – w dziedzinie chemii. Czy sprawdzą się moje coroczne przepowiednie dotyczące Whitesidesa lub Zare? A może wreszcie doczekamy się kolejnego naukowego Nobla dla Polaka (po zaledwie dwóch – obu dla Marii Skłodowskiej-Curie) – czy zostanie doceniony wkład w rozwój chemii profesora Matyjaszewskiego? Czy komitet doceni pracę Ventera i ukoronuje jego osiągnięcia nagrodą? O tym wszystkim przekonamy się już za kilka dni…

2 Comments

Skomentuj

