Reklama, reklama

No żeby nie było, że nie uprzedzałem, to jest post reklamowy. Zazwyczaj innym blogom reklam nie robię, co najwyżej wrzucam w linki na dole. Ale tym razem pomyślałem, że zrobię wyjątek, chociaż jestem pewien, że ten blogas będzie miał znakomite publicity i bez mojej pomocy.

Bart, of Blog de Bart, znany skądinąd ze swoich długich rantów na medycynę alternatywną i kąśliwych komentarzy na blogach fanów altmedu (tzn. tych komentarzy, które nie zostały usunięte przez autorów tych blogów na zasadzie no i pokazałam gnojowi, że nie będę tolerowała braku kultury; się sami możecie domyślić, o kim mowa), doszedł najwyraźniej do wniosku, że także i fani altmedu mogą mieć coś ciekawego do powiedzenie. I rozpoczął zaledwie dwa tygodnie temu nowego bloga, na którym krótko i obrazkowo komentuje co śliczniejsze perełki znalezione w komentarzach na różnych stronach, forach i blogasach. Polecam:

Astromarian

7 Comments

  1. Dziękuję za reklamę :) Chciałem tylko sprostować jedną rzecz: Astromarian ma w zamyśle zajmować się wyłącznie blogami prowadzonymi przez Astromarię – blogaskiem-matką, blogaskiem o chemtrailsach i blogaskiem o GMO. To i tak bardzo dużo materiału!

    Polubienie

  2. Chyba właśnie zyskałem kolejną pozycję w czytniku RSS :) Wygląda ciekawie – w wolnej chwili przejrzę zaległe…
    Mam tylko pytanie – napisałeś „no i pokazałam gnojowi, że nie będę tolerowała braku kultury; się sami możecie domyślić, o kim mowa” o co chodzi?

    Polubienie

    1. Autorka bloga Astromaria (się możesz domyślić, że Astromarian jest parodią na tenże, zresztą czerpie z niego pomysły garściami) ma taki zwyczaj, że nie wszystkie komentarze na swoim logu przepuszcza, zwłaszcza jak za kimś nie przepada – a nie przepada za nikim, kto ma inne niż ona sama zdanie. No i często okrasza te nieprzepuszczone komentarze tekstami w tym właśnie stylu – wytykając gnojom brak kultury ;)

      Polubienie

      1. Gdzież tam, chyba że chcesz się pośmiać. Ale na dłuższą metę Astromaria (i jej odpryski) jest męcząca. Podziwiam zresztą cały ttdkn, że im się chce z nią dyskutować, w tej czy innej formie. Z drugiej strony, jakby nie dyskutowali, to pewnie cały internet byłby zawalony tymi głupotami.

        Polubienie

Skomentuj

