Referral fun: jak wszyscy to wszyscy

W ostatnich tygodniach wysyp referral funów na blogach. Więc i ja nie będę gorszy, zwłaszcza że uzbierało się tego więcej i tak, niż na jeden wpis. Metodą Jakuba jednak postaram się odpowiedzieć na co sensowniejsze pytania…

Tu więc zaczyna się historia Waszych poszukiwań – z zaledwie ostatnich kilku tygodni…

czekoladowe słodkości – pycha, ja też lubię…

prozac tabletka – jakbym wiedział, skąd wziąć, to i tak bym się tą bezcenną wiedzą nie podzielił…

Świat po wymieraniu kredowym – istnieć nie przestał. Czego żywym świadectwem jesteśmy my. Więcej o wielkim kredowym wymieraniu w zaprzeszłym poście tutaj

gdzie został zastosowany iperyt? – w małym miasteczku Ypres, w Belgii, podczas I Wojny Światowej. A potem w kilku innych miejscach. Więcej tu

jak wyglada zaplodnienie invitro w anglii – zapewne tak samo, jak w Polsce. Tylko że lekarze mówia po angielsku…

czym mierzy się czas? – zegarkiem?

rotenon na ryby – tut tut, ja bym tego nie próbował, bo to nie jest bezpieczna metoda (a poza tym wstrętna z rybiego punktu widzenia). Więcej tutaj

77 kelwinow ile to stopni celsjusza – minus 196.15…

czy zaczniemy kolonizować kosmos – no mam taką szczerą nadzieję, bo chyba najwyższa pora na to. W pewnym sensie chyba już kolonizujemy – te naj naj najbliższe okolice przynajmniej…

onanizm wzmacnia organizm – nic mi nie wiadomo o naukowych dowodach potwierdzających lub zaprzeczających tej tezie…

co to znaczy że my jesteśmy zmiennocieplne – to prawdopodobnie znaczy, że jesteście pierwszymi udzielającymi się w internecie żabami, bowiem ludzie zmiennocieplni raczej nie są…

masturbacja szpikulcem do lodów oraz masturbacja olbrzymimi rzeczsmi – przysięgam, jak babcię kocham, że ani słowa o tym nie pisałem. Takie okropności by mi nawet przez myśl nie przeszły. Jeśli Wam przechodzą, to polecam wizytę u specjalisty. Zwłaszcza osobie, która wpisała pierwszą frazę – na litość boską, to się skończy na stole chirurgicznym!

Szpikulec do lodu - żeby Wam się odechciało! (dom. publ.)

poglady na temat in vitro – na dziesiątą stronę przedyskutowane w wątku tutaj. Moje zaś poglądy to moja sprawa…

siarka symbol – co?!?!? Chyba sobie żartujecie. Albo komuś chodziło o chiński – w takim wypadku wygląda on następująco:

przyklady organizmow zmodyfikowanych genetycznie – zadanie domowe w gimnazjum? Niech będzie: zboża, kukurydza, krówska. Może być?

wymarcie mamutów data – a według którego kalendarza? Juliańskiego czy gregoriańskiego?

I na koniec:

piekno oceanow – odsyłam do najświeższego postu z niesamowitymi zdjęciami z Oceanu Arktycznego. Naprawdę warto rzucić okiem…

6 Comments

  1. siarka symbol

    Według Lema symbol chemiczny brudu – Bd.

    A ja nadal marzę, że ktoś, kiedyś, nazwie jakiś syntetyczny transuranowiec „Brentakurdwium”.

    Lubię

Skomentuj

