Na nowy rok zamiast statystyk…

Zauważyłem, że w ostatnich dniach nastąpił zalew wpisów z rocznymi statystykami różnych stron i blogów. Na wordpressie, jak podejrzewam, ma to związek z prezentem od ekipy wp.com, która sprezentowała autorom serwisu automatycznie generowany wpis ze statystykami z każdego bloga. Postanowiłem Wam jednak tego oszczędzić – w końcu nie wpadacie tutaj czytać o tym, że czytacie. Zamiast tego postanowiłem polecić Wam co innego.

Jak wszyscy regularni Czytelnicy i Czytacze nic prostszego wiedzą, nie zajmuję się tutaj recenzowaniem, ani polecaniem innych stron (poza znamiennymi wyjątkami serwisów Nauki 2.0 oraz Astromariana). Jednak na rok 2011 chciałem zwrócić Waszą uwagę na względnie nowego bloga (prowadzonego od jakiegoś pół roku):

Piękno neurobiologii.

Jest to blog o tyle ważki, że pisany przez badacza przez wielkie B: profesora Jerzego Vetulaniego z Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie. Poniegdyż blogów prowadzonych przez naukowców w polskiej blogosferze jest już kilka, jednak niewielu profesorów zadaje sobie ten trud (przynajmniej nie profesorów nauk ścisłych i biologicznych). Dlatego ja przynajmniej będę z ciekawością obserwował rozwój, a i Wam polecam. Zwłaszcza że do tego i tematyka, którą się profesor Vetulani zajmuje, jest arcyciekawa.

5 Comments

  1. Interesujący, będę śledzić. Btw. Drogi Autorze, mój 10letni syn co jakiś czas pyta, czy na „nic prostszego” pojawiło się coś nowego? „Higieny poprzez masturbację” mu akurat nie polecałam ;) ale często razem czytamy Twojego bloga. Taka mała noworoczna informacja zwrotna o trafianiu do bardzo młodych czytelników.
    a.

    Lubię to

    1. Bardzo mi miło to słyszeć. Postaram się poprawić – święta nie sprzyjały pisaniu, bo po pierwsze w domu jestem tak rzadko, że jednak muszę ten czas dobrze wykorzystywać, a po drugie chory byłem, więc i pisanie szło mi średnio (nie tylko bloga niestety).
      No i pozdrowienia dla synka ;)

      Lubię to

    1. Zobaczymy, jak to będzie dalej wyglądało. Ale ja trzymam kciuki (chociaż w konkursie na bloga 2010 bym się wstrzymał – na taką nagrodę trzeba sobie przynajmniej przez cały ten rok zapracować ;)).

      Lubię to

Skomentuj

