Wpis techniczny

No więc dokonało się i wczoraj złożyłem mój wypocony doktorat. Teraz kilka tygodni/miesięcy wyczekiwania na egzamin i może już za rok albo dwa oficjalnie będę dr nicprostszego.

Uff... Wreszcie...

Tymczasem rozluźnienie atmosfery oznacza, że wracam do bardziej regularnego pisania na blogu. A wyczucie czasu mam znakomite oczywiście, bo początek przyszłego tygodnia to jest noblowska hossa. Pierwszy wpis po powrocie pojawi się jutro i będzie nieco, aczkolwiek nie całkiem i niekoniecznie, z Noblami związany. W tym roku nie planuję co prawda wpisu o przewidywaniach (już zresztą proroctwa speców z Thomsona Reutersa były w mediach opisywane), ale kto wie, jak się będę w domu nudził (jutro wracam na krótko do Polski), to być może coś jednak w tym temacie popełnię.

W nieodległej przyszłości także odbędzie się mój debiut na stronie Biocentrum Edukacji (wcześniej były tam prezentowane wpisy Sporothrix i Sykofanty z bloga figulacha z makulachem). Na razie poszukiwania dobrego tematu trwają, ale jako że mam wielomiesięczne zaległości i listę publikacji, o których chciałbym Wam opowiedzieć, coś fajnego na pewno się wkrótce znajdzie. Tyle tytułem wyjaśnień. Zapraszam do czytania już jutro.

3 Comments

  1. Gratuluję – teraz to już będzie z górki… Z doświadczenia wiem, że ostatnie tygodnie pisania pracy doktorskiej są najgorsze! Oczekiwanie na recenzje, przygotowywanie prezentacji na obronę oraz samo show na obronie, to już czysta przyjemność!

    Lubię

    1. Nie no, dlatego powiedziałem, że do oficjalnego uzyskania doktoratu (czyli do tej imprezy, na którą trzeba sobie znaleźć sutannę i iść wyściskać z panem rektorem). Ale może to potrwać tak czy siak: kilka miesięcy na zorganizowanie obrony, potem następnych kilka po obronie na nieuniknione poprawki…

      Lubię

Skomentuj

