Nic prostszego świętuje urodziny konkursem!

tort

Drodzy moi Czytacze i Czytaczki. Za miesiąc z niewielkim haczykiem, piętnastego maja, nic prostszego będzie średnio hucznie obchodzić swoje trzecie urodziny. Chciałem na tę okoliczność urządzić jakiś konkurs powiązany z promocją bloga (a jakże), ale wychodzi na to, że niespecjalnie da się taki konkurs przeprowadzić nie wykluczając a to użytkowników łączących się z nic prostszego przez inne media społeczene niż fejs, a to użytkowników w ogóle z mediów społecznych nie korzystających.

tort
15 maja nic prostszego obchodzić będzie trzecie urodziny! /źródło: flickr; D. Sharon Pruitt (CC BY 2.0)

W związku z powyższym podjąłem następującą decyzję: jeśli chcecie wziąć udział w losowaniu skromnej nagrody, proszę się upomnieć o to w komentarzu poniżej, podając przy tym swój adres mailowy (który przy komentowaniu podać trzeba niezależnie od konkursu), żebym mógł się z Wami skontaktować w przypadku wygranej.

15 maja spiszę wszystkich chętnych, karteczki wrzucę do garnka, a sierotka w osobie mojego współlokatora, wylosuje szczęśliwca, który otrzyma książkę blogera Briana Switeka (Switka?) Written in Stone. Gratis dołączam wirtualny uścisk dłoni (mojej) i autograf na życzenie (przyda się, gdy będę sławny ;)).

A za wszelką promocję bloga tak czy siak bardzo dziękuję :)

Oh, i jeszcze szybki P.S. Wasze dane (maile) są u mnie bezpieczne jak w Forcie Knox. Żadnym osobom drugim czy trzecim nie będę ich udostępniał. A nawet jeśli, to za słoną opłatą, która w całości zostanie przeznaczona na fundusz wspierania nic prostszego.

Edit: Swój udział zgłaszać można do 14 maja do północy. 

38 Comments

  1. W sumie to liczyłem na jakąś lepszą nagrodę. Może karnet na zabiegi medycyny naturalnej, albo chociaż autograf jednego z tych słynnych bezimiennych amerykańskich naukowców, których wciąż się przytacza przy okazji odkrycia na miarę sezonu ogórkowego. Trudno, wezmę co dadzą…

    Lubię

  2. Za autograf dam się nawet pokroić! No i jeszcze na ten uścisk dłoni tez mam ochotę. Ewentualne miejsce na książkę na półce znajdę, a w wolnym czasie przeczytam :)

    Lubię

    1. Jak zaznaczyłem, to jest raczej loteria niż konkurs. Ja do tej pory też niczego nigdy nie wygrałem – ale zapewniam, że jeśli dzisiaj trafię w totka, to na urodziny bloga wszyscy dostaną jakieś książki. W bardziej prawdopodobnym jednak przypadku, że jutro będę tak samo biedny jak jestem dzisiaj, musisz po prostu liczyć na łut szczęścia ;)

      Lubię

Skomentuj

