Znowu się tłumaczę

gb

Ostatnimi czasy z wpisami jest różnie. I odczuwam wewnętrzną potrzebę wytłumaczenia się z tego, zwłaszcza że w zaistniałych okolicznościach nie mogę obiecać, że będę wciąż pisał często – chociaż będę się starał! Tak więc ostatnie dwa tygodnie byłem w ogóle na nieco nieplanowanych wakacjach w domu, stąd też tylko od czasu do czasu coś skrobnąłem około-eurowo.

Jestem już z powrotem w Lądku Zdroju i – i tu fanfara – zacząłem wczoraj nową pracę jako redaktor naukowy w piśmie Genome Biology. Także teraz czytał publikacji będę jeszcze więcej siłą rzeczy (chociaż pisał o nich nie będę na pewno, z przyczyn oczywistych – nawet jeśli coś zostanie zatwierdzone do publikacji, to mija sporo czasu od momentu, kiedy redaktor naukowy wypuszcza pracę z rąk do chwili, gdy jest ona wreszcie publikowana).

No i nie wiem, czy będę po tym jeszcze miał ochotę czytać i pisać więcej na bloga. Zapewne tak, ale nie chcę na wyrost nic obiecywać. Przede wszystkim na tak wczesnym etapie mojej redakcyjnej kariery, gdy wciąż się dużo uczę, a większość zadań zajmuje mi dwa razy więcej czasu niż innym redaktorom.

Na koniec dodam, że jeśli ktoś z wiernych Czytaczek i Czytaczy jest biologiem i chce opublikować swoje wyniki (i wie, że się nadają – ale takich niuansów publikującym badaczom nie muszę chyba wyjaśniać), to można prosić o radę – w samym procesie składania i oceny pracy nie mogę oczywiście pomóc, ale mogę doradzić, pod jakim kątem temat ugryźć, żeby redaktorzy mojego, czy innych pism z grupy BMC, zerknęli na tekst przyjaźniejszym okiem…

7 Comments

  1. Gratulacje :) Myślę że całkowicie nie stracisz weny na blogu, ja jakoś godzę swoje blogi z pracą dla dbio.pl i tobie też tego życzę! Dobrze płacą chociaż? :D

    Lubię

Skomentuj

