Redakcyjnie i okołonaukowo

Ponieważ uzbierało mi się kilka wpisów nie do końca naukowych – o publikowaniu, o pisaniu o nauce (sci-comm), o open access, o badaczach-oszustach i recenzentach-upierdliwcach, o impact factorze i indeksie Hirscha i o naukowym blogowaniu – postanowiłem zebrać je w jedną kolekcję, jedną (kolejną) miniserię.

Tutaj dodać muszę, że chociaż obiecywałem sygnalizować na blogu wpisy pojawiające się na naTemacie, bardzo szybko zleniwiałem i robiłem to tylko na fejsie i gieplusie. Ponieważ zaś teksty pisane dla tego serwisu stanowią co najmniej połowę serii, bardzo zachęcam tych z Was, którzy bloga nie śledzą przez media społecznościowe, do zarzucenia okiem – może znajdziecie coś ciekawego, co wcześniej Wam umknęło…

Wszystkie nowe wpisy w ten deseń będę się starał na bieżąco dodawać do miniserii.

Skomentuj

